Organizare: Accesorii birou

In momentul in care fostul meu birou a fost desfiintat, fiind inlocuit cu un patut, toate accesoriile mele din cele 2 sertare au ajuns intr-o plasa. Si acolo au ramas timp de 4 luni, pana mi-am facut timp pentru ele.

Ca organizatoare, am folosit doar lucruri pe care le aveam deja.

In primul rand, am luat un dulapior de plastic cu 4 sertare, pe care in trecut l-am folosit pentru produsele de machiaj si am pus in el toate maruntisurile (agrafe, mini perforatoare, lipici, rezerve pentru capsator etc.)

Apoi, am folosit o cutie (si capacul ei) de la un telefon, si am pus toate etichetele autoadezive.

Pixurile colorate le-am pus intr-un organizator de pixuri (neasteptat, stiu 🙂 )

Mini colectia de suporturi pentru pahare am pus-o intr-o cutie de la un ceas (stiu ca nu sunt accesorii de birou dar aici le-am gasit eu locul).

Intr-un cosulet de plastic am pus stick-urile si alte maruntisuri, printre care un metru de croitorie (constant am in gand renovari sau reamenajari prin casa asa ca il folosesc foarte des, il prefer ruletei).

Creioanele colorate si markerele pe care nu le folosesc prea des le-am pus intr-un penar.

Intr-un oraganizator de baie, am pus intr-un compartiment alte etichete adezive iar in celalalt pixuri si creioane.

In final, asa arata toate, puse pe un raft intr-un dulap.

Momentan imi place sistemul, sa vedem cat de eficient este pe viitor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *